Friday 3 April 2015

PERLAWANAN PEMBUKAAN LIGA DUN 2015

Pada petang jumaat 3/4/2015 telah berlangsungnya perlawanan pembukaan liga bola sepak bagi DUN Bukit Tunggal.kejohanan tahunan itu telah dirasmikan oleh ketua pemuda En Nazri di bantu oleh En Asriwizan Alias..:-)..Ramai yang tidak melepaskan peluang menyaksikan kejohanan yang berlangsung di Kg Bukit Tumbuh.

Perlawanan pertama yang membuka tirai pada petang jummat itu dengan perlawanan yang membabitkan Bukit Tunggal fc( Seberang Baruh) menentang pasukan Bukit Tok Ris.

Bukit Tunggal yang menjadi pilihan pada perlawanan itu telah diberi tentangan sengit oleh Bukit Tok Ris walaupun menguasai keseluruhan perlawanan sehingga pada satu ketika Bukit Tok Ris hanya mampu bertahan sajaha dengan asakan pasukan Bukit Tunggal. Walaupon begitu misi memenangi perlawanan dan mendapat 3 mata tercapai walaupun agak sukar.

Perlawanan seterusnya membabitkan Bukit Tunggal adalah menetang pasukan pilihan Pak Katak.
mengulas perlawanan menentang Bukit Tok Ris, pertahanan kental Mat li berkata pasukannya perlu memperkemaskan lagi barisan serangan kerana deretan peluang tidak dapat menghasilkan gol dan ia amat merugikan pasukan kerana hanya johan kumpulan sahaja yang layak.

Perlawanan seterusnya Bukit Tunggal menentang pasukan Pak Katak yang juga pilihan juara,





No comments:

Post a Comment