Monday 28 March 2016

FUTSAL PIALA TMJ LEPY FC

Malam ini berlangsung kejohanan futsal suka suki yang di adakan di padang futsal trio bukit tunggal. Kejohanan di adakan sebagai persiapan Bukit Tunggal menyertai beberapa kejohanan antaranya Futsal belia, 9 sebelah belia dan kejohanan liga DUN. Ini bukan pertama kali kejohanan futsal suka suki macam ni diadakan, malah boleh di katakan setiap 3 bulan sekali.

Format pertandingan akan di jalankan secara liga @ round robin, team mana yg kekal di puncak liga akan di kira sebagai johan. Sama Seperti kejohanan 7 sebelah sebelom ini, pemain-pemain akan di undi utk mengetahui pasukan masing2 dan undian di buat oleh pihak pengurusan En zul n capt ji. Ramai juga yang terlepas drpd menyertai kejohanan kali ini kerana kecederaan, komitmen kerja dan sebagainya. 

Bukan pemenang yang ingin di cari tetapi pengalaman dan pendedahan menjadi matlamat utama dan juga ukurannya bukan pada kekerasan fizikal semata mata tetapi ingin melihat corak permainan berpasukan diterjemahkan. 

Ramai pemerhati melihat, kejohanan ini di adakan bukan untuk pendedahan tetapi lebih kepada keseronokan semata..tak pe lah..abaikan si pemerhati-pemerhati tersebut yang penting semangat ingin maju dalam bola sepak ada dalam diri setiap pemain, malah kejohanan seperti ini lah dapat mengeratkan lagi silaturrahim sesama pemain.

Antara Pemain yang tersenarai:

Liverpool
matdek
dikmat
Pizik
adi
adam
naim

Man United
adam kiper
is
nadir
Pepe
alif
kimi

Tot Spurs
zakuan kiper
akil
azrol
Akim
zu
Abg ram

Leicester City
Mirul lala
Jamil
Matli
Miji
Mekmi
Oat

Arsenal
Team anok hj lan kayu

No comments:

Post a Comment